Skip to main navigation Skip to main content

Jarenlange ervaring voor een verscheidenheid aan opdrachtgevers

Sales creatives

Onze opdrachtgevers

Sinds 1999 heeft CrossOver een indrukwekkend trackrecord opgebouwd met honderden campagnes voor tientallen opdrachtgevers. Hieronder een greep uit de merken voor wie wij klanten hebben verkregen, beheerd en behouden.

One vision

CrossOver kent een duidelijke visie op het gebied van (telefonische) benadering van potentiele klanten. Wij geloven namelijk in lead nurturing en niet in het inzetten van zoveel mogelijk (bel)uren.Waarom? Omdat aangetoond is dat een prospect gemiddeld 8 contacten nodig heeft om tot een aankoop te besluiten en dat slechts 5% van de verkopers na 6 pogingen doorgaat. De sleutel tot een succesvolle campagne is volharding.

Verkopen betekent volgens ons kennis van de markt tonen, in gesprek gaan over de (on)mogelijkheden van de betreffende markt en koopsignalen te herkennen en te gebruiken in het gesprek. Daarnaast is het van essentieel belang adressen te beheren in plaats van af te boeken, adressen zijn niet alleen schaars maar ook geldt dat regelmatig contact zorgt voor binding en dus verkoopkansen. Kwaliteit van gesprekken gaat dus altijd boven kwantiteit.

Samenwerken? Vraag het ons.

contact